Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Een job bij Euro Shop is een job bij een bloeiend bedrijf. Geniet mee van onze groei en neem vandaag nog contact! Als je van aanpakken weet, in team kan werken, een klantvriendelijke houding belichaamt en graag het beste van jezelf geeft in een aangename werkomgeving, dan ben jij onze man/vrouw/x.
Als jij je in dit profiel herkent, aarzel dan niet en contacteer ons.
Ben jij klaar voor een uitdagende rol als receptionist(e) op het hoofdkantoor van Euro Shop? Als eerste aanspreekpunt voor bezoekers, klanten en leveranciers ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Je combineert administratieve taken met klantenservice en ondersteunt verschillende afdelingen binnen onze hoofdzetel. We zoeken een energieke en servicegerichte professional die met passie en nauwkeurigheid te werk gaat.
Onthaal: Je ontvangt klanten, leveranciers en bezoekers op een professionele en vriendelijke manier en verwijst hen door naar de juiste persoon.
Telefonische bereikbaarheid: Je beantwoordt inkomende oproepen en verbindt deze door naar de juiste afdeling of medewerker.
Postverwerking: Je verwerkt uitgaande post en aangetekende zendingen.
Administratieve ondersteuning: Je ondersteunt de boekhouding en aankoopafdeling met factuurcontrole en andere administratieve taken.
Klantenservice: Je behandelt klachten, staat in voor het beheer van de klantenkaarten.
Webshop ondersteuning: Je volgt retours op en handelt problemen bij bestellingen af.
Uurregime van 9u tot 18u (maandagvoormiddag vrij)
Opleiding: Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring in een soortgelijke functie.
Representatief: Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden, bent klantvriendelijk en maakt een professionele indruk.
Digitaal-vaardig: Je werkt vlot met MS Office (vooral Outlook en Excel) en leert snel nieuwe systemen kennen, ervaring met een ERP-systeem is een plus.
Talenkennis: Je spreekt Nederlands en hebt basiskennis van Frans en Engels.
Gestructureerd: Je werkt nauwkeurig, discreet en oplossingsgericht.
Stressbestendig: Je blijft kalm onder druk en bent een natuurtalent in multitasken.
Een vast contract met 26 vakantiedagen.
Een aantrekkelijk competitief salarispakket aangevuld met diverse voordelen.
Personeelskorting op de producten in onze shops.
Ecocheques, jaarlijkse premie (Juli) & eindejaarspremie.
Je komt terecht in een familiaal bedrijf met een warme, informele cultuur.
Je krijgt een grondige interne opleiding met voldoende ruimte voor initiatief en ontplooiingskansen.
Heb jij een passie voor klantenservice en ben je administratief sterk? Solliciteer dan nu en word het gezicht van onze receptie op het hoofdkantoor in Roeselare!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier